Termeni și condiții generale

L’ATELIERO Cosmetics OHG
Siensbacher Str. 12 D
79183 Waldkirch, Germania

Număr de telefon: +4915151081013
Adresa de e-mail: info@lateliero.com

Reprezentanți autorizați: Rudi Gabriel Bedy, Aurelia Bedy

Registrul comerțului: Registrul comerțului la Judecătoria Freiburg, HRA 706617

CIF:DE334063862

Responsabil conform § 55 RStV:
Rudi Gabriel Bedy
Siensbacher Str. 12 D
79183 Waldkirch, Germania

Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (OS), pe care o puteți găsi aici https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Nu suntem obligați și nici dispuși să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

1. Domeniul de aplicare

Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate prin intermediul magazinului nostru online de către consumatori și antreprenori.

Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu pot fi atribuite în mod predominant nici activității lor comerciale, nici activității lor profesionale independente. Un antreprenor este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care, la încheierea unei tranzacții juridice, acționează în activitatea lor comercială sau profesională independentă.

Următoarele se aplică antreprenorilor: Dacă antreprenorul folosește termeni și condiții generale contradictorii sau suplimentare, validitatea lor este respinsă prin prezenta; ele devin parte a contractului numai dacă am consimțit în mod expres la acest lucru.

2. Partener contractual, încheierea contractului, opțiuni de corectare

Contractul de cumpărare se încheie cu L’ATELIERO Cosmetics OHG.

Prezentarea produselor în magazinul online nu este o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci un catalog online fără caracter obligatoriu. Puteți plasa inițial produsele noastre în coșul de cumpărături fără obligație și puteți corecta înregistrările în orice moment înainte de a trimite comanda dvs. obligatorie utilizând informațiile furnizate în procesul de comandă și utilizați instrumentele de verificare explicate. Dând clic pe butonul de comandă, plasați o comandă obligatorie pentru mărfurile din coșul de cumpărături. Confirmarea primirii comenzii dvs. este trimisă prin e-mail imediat după trimiterea comenzii.

Momentul încheierii contractului depinde de metoda de plată pe care ați ales-o:

Debit direct SEPA (PayPal PLUS)
Acceptăm comanda dvs. prin trimiterea unei declarații de acceptare într-un e-mail separat sau prin livrarea bunurilor în termen de două zile.

Card de credit (PayPal PLUS)
Când plasați comanda, introduceți datele cardului dvs. de credit, iar compania efectuează o verificare a autorizației. După legitimarea dvs. ca deținător legitim al cardului, tranzacția de plată va fi inițiată automat, iar cardul dvs. de credit va fi debitat la efectuarea comenzii. Contractul încheiat cu noi se încheie în momentul debitării cardului de credit.

PayPal
În procesul de comandă veți fi redirecționat către site-ul web al furnizorului online PayPal. Acolo puteți introduce detaliile de plată și puteți confirma ordinul de plată către PayPal. După plasarea comenzii în magazin, solicităm PayPal să inițieze tranzacția de plată și astfel să vă accepte oferta.

3. Limba contractului, stocarea textului contractului

Limba (limbile) disponibile pentru încheierea contractului: germana

Salvăm textul contractului și vă trimitem detaliile comenzii și termenii și condițiile noastre sub formă de text. Puteți vedea textul contractului în datele de conectare ale clienților noștri.

4. Condiții de livrare

În plus față de prețurile declarate ale produsului, se pot aplica și costuri de expediere. Puteți găsi prevederi mai detaliate cu privire la orice costuri de expediere suportate în oferte.

Livrăm doar prin poștă. Din păcate, o colectare de la sediu a produsului nu este posibilă.

Nu livrăm la stațiile postale ci doar la adresa dvs..

5. Plata

Următoarele metode de plată sunt disponibile în general în magazinul nostru:

Card de credit (PayPal PLUS)
Când plasați comanda, introduceți datele cardului de credit. După legitimarea dvs. ca titular al cardului legal, tranzacția de plată se efectuează automat și cardul dvs. este debitat.

Debit direct SEPA (PayPal PLUS)
Prin trimiterea comenzii, ne dați un mandat SEPA de debitare directă. Vă vom informa cu privire la data debitului contului (așa-numita rezervare). Prin trimiterea mandatului de debitare directă SEPA, cerem băncii noastre să inițieze tranzacția de plată. Tranzacția de plată se efectuează automat și contul dvs. este debitat. Contul este debitat înainte ca bunurile să fie expediate. Termenul limită pentru notificarea prealabilă a datei debitului contului (așa-numitul termen limită de rezervare) este de 0 zile.

PayPal
În procesul de comandă veți fi redirecționat către site-ul web al furnizorului online PayPal. Pentru a putea plăti suma facturii prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi, să vă legitimați cu datele de acces și să ne confirmați instrucțiunile de plată. După plasarea comenzii în magazin, cerem PayPal să inițieze tranzacția de plată. Tranzacția de plată este efectuată automat de PayPal imediat după aceea. Veți obține mai multe informații în timpul procesului de comandă.

6. Dreptul de retragere

Consumatorii au dreptul legal de retragere, așa cum este descris în politica de anulare. Antreprenorilor nu li se acordă un drept voluntar de retragere.

7. Rezervarea titlului

Bunurile rămân proprietatea noastră până la plata integrală.
Pentru antreprenori, se aplică și următoarele: Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până când toate creanțele aferente unei relații de afaceri în curs au fost soluționate în totalitate. Puteți revinde bunurile rezervate în cursul normal al activității; Ne atribuiți toate creanțele care decurg din această revânzare – indiferent de combinația sau amestecul bunurilor rezervate cu un articol nou – în cuantumul sumei facturii către noi în avans și acceptăm această cesiune. Rămâneți autorizat să colectați creanțele, dar putem colecta și noi înșine creanțele dacă nu vă îndepliniți obligațiile de plată.

8. Garanții

Cu excepția cazului în care se convine în mod expres altfel mai jos, se aplică dreptul legal la răspundere pentru defecte.
Următoarele se aplică achiziționării de bunuri uzate de către consumatori: dacă defectul apare la un an de la livrarea bunurilor, revendicările pentru defecte sunt excluse. Defectele care apar în decurs de un an de la livrarea bunurilor pot fi afirmate în termenul legal de prescripție de doi ani de la livrarea bunurilor.
Pentru antreprenori, termenul de prescripție pentru cererile de defecte ale articolelor nou fabricate este de un an de la transferul riscului. Vânzarea bunurilor uzate are loc fără nicio garanție. Termenele de prescripție legale pentru dreptul de recurs conform § 445a BGB rămân neafectate.
În ceea ce privește antreprenorii, numai informațiile noastre și descrierile de produse ale producătorului, care au fost incluse în contract, se aplică ca acord asupra calității mărfurilor; Nu ne asumăm nicio răspundere pentru declarațiile publice ale producătorului sau alte declarații publicitare.
Dacă articolul livrat este defect, oferim inițial o garanție antreprenorilor, la opțiunea noastră, prin eliminarea defectului (repararea) sau prin livrarea unui articol fără defecte (livrare înlocuitoare).
Restricțiile de mai sus și termenele scurtate nu se aplică cererilor de despăgubire bazate pe daune cauzate de noi, de reprezentanții noștri legali sau de agenții viciari
• în cazul rănirii vieții, a corpului sau a sănătății
• în caz de încălcare intenționată sau gravă a obligațiilor, precum și de răutate
• în cazul unei încălcări a obligațiilor contractuale esențiale, a căror îndeplinire face posibilă executarea corectă a contractului în primul rând și conformitatea cu care partenerul contractual se poate baza în mod regulat (obligații cardinale)
• ca parte a unei promisiuni de garanție, dacă este convenită, sau
• în măsura în care domeniul de aplicare al Legii privind răspunderea pentru produse este deschis.
Informații cu privire la orice garanții suplimentare care se pot aplica și condițiile precise ale acestora pot fi găsite împreună cu produsul și pe paginile de informații speciale din magazinul online.

9. Răspundere

Suntem întotdeauna răspunzători fără restricții pentru daunele cauzate de daunele cauzate de noi, de reprezentanții noștri legali sau de agenții viciari
• în cazul rănirii vieții, a corpului sau a sănătății
• în caz de încălcare a obligației intenționată sau neglijentă grav
• pentru promisiuni de garanție, dacă este convenit, sau
• în măsura în care domeniul de aplicare al Legii privind răspunderea pentru produse este deschis.
În cazul unei încălcări a obligațiilor contractuale esențiale, a căror îndeplinire face posibilă executarea corectă a contractului în primul rând și pe a cărei conformitate partenerul contractual se poate baza în mod regulat (obligații cardinale) printr-o ușoară neglijență din partea noastră, reprezentanților noștri legali sau agenților supleanți, valoarea răspunderii este previzibilă la momentul încheierii contractului. Daune limitate, a căror apariție trebuie de obicei așteptată.
În plus, cererile de despăgubire sunt excluse.

10. Soluționarea litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (SO), pe care o puteți găsi aici găsiți. Nu suntem obligați și nici dispuși să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

11. Dispoziții finale

Dacă sunteți comerciant în sensul Codului comercial, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din relațiile contractuale dintre noi și dvs. este locul nostru de activitate.